środa, 13 listopada 2013

tag-mój zwierzęcy przyjaciel

siemka!

Dzisiaj postanowiłam z Olą, że dodam tag mój zwierzęcy przyjaciel. Mam nadzieję, że lubicie tagi. Zaaaaczynamy:
1.Jak nazywa się twój zwierzak?
LUCY(lusi)
2.Jakie to zwierzę?
kot
3.Jak długo jest już z tb?
od wakacji
4.Jak dostałaś swojego zwierzaka?
jak wróciłam z zakończenia roku szkolnego czekała na mnie w domu
5.Ile ma lat?
chyba 9 miesięcy
6.Co jest dziwnego w jej charakterze?
hmm.... jak śpi więcej niż 3 godziny w ciągu dnia to warjuje całą noc i jak coś je to biega po domu z miską
7.Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?
nwm kocham ją jest dla mnie jak siostra tylko futrzasta
8.Ulub.chwile?
spacery
9.Jak nazywasz swojego zwierzaka?
szczerze  to Lucyna, Lusia,Lu,Lulu,Lucynka

Mam nadzieję że się podobało


2 komentarze: