czwartek, 21 listopada 2013

tag-30 dziwnych pytań

siemka
Ten tydzień jest straszny, wiem że dawno nie pisałam postów, ale Ola napisała dwa w tym czasie . Postanowiłam napisać kolejny tag ponieważ nie mam żadnego pomysły na posty. Zaczynaaaam:
1.Jakie lubisz kości?

Odp.: aha?

2. Lubisz Gangam Style?
Odp.:wcześniej lubiłam ale już mi się znudziło
3. Z jakiej sieci masz telefon?
Odp.: No z Plusa ;)

4. Wolisz Frugo czy Tymbark?
Odp.:  ;) tymbark

5. Kim jesteś?
Odp.: sobą
6. Dlaczego piszesz bloga?
Odp.: bo mnie Ola prosiła żeby pomóc jej prowadzić

7. Czy przeprowadzki są fajne?
Odp.:  ;) nie wiem

8. O kim albo o czym teraz myślisz?
Odp.:  ;) o tym co zaraz powie Magda Gessler w kuchennych rewolucjach xd

9. Czy udajesz taką crazy psychiczną nastolatkę?
Odp.: nieeee

10. Twoja najgorsza ocena?
Odp.: 1

11. Lubisz siebie?
Odp.: no nawet

12. Jaki dzień tygodnia lubisz najmniej?
Odp.: poniedziałek i środa 

13. Jaki kolor najbardziej lubiłaś w dzieciństwie?
Odp.:rószofy
14. Wolisz sobotę czy niedzielę?
Odp.: Sobotę ;)

15. Twój ulubiony emotikon?
Odp.: ;)     :*

16. Ile chciałabyś mieć lat?
Odp.: tyle ile mam

17. Jak jesz spaghetti?
Odp.: widelcem

18. Masz jakąś cechę, która ci przeszkadza?
Odp.:  ;( zazdrość

19. Jakiego utworu chciałabyś się nauczyć grać na gitarze elektrycznej?
Odp.: 
żadnego 
20. Masz uzdolnienia muzyczne czy plastyczne?
Odp.: ;) niee 

21. Niewidzialność vs czytanie w myślach?
Odp.: niewidzialność 

22. Czym jest dla ciebie blogowanie?
Odp.: hmm....

23. Jaki masz kolor oczu?
Odp.: brązowy

24. Ile chciałabyś mieć max. wzrostu?
Odp.: 170 cm

25. Boisz się pająków?
Odp.: okrooopnieeee

26. Czy kiedykolwiek w życiu ściągałaś?
Odp.: ;) no proste

27. Co sądzisz o dzisiejszych czasach?
Odp.: nic podobają mi się
28. Czy popełniłaś kiedyś przestępstwo?
Odp.:  ;) niee

29. Chciałabyś wyjechać w przyszłości na stałe do innego kraju?
Odp.: może

30. Lubisz się uczyć?

Odp.: uwieeeelbiam (żart) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz