czwartek, 14 listopada 2013

powrót do przeszłości

hej
Dzisiaj kolejny tag powrót do przeszłości. Znalazłam w internecie 11 pytań i na nie odpowiem:
1.W którym roku się urodziłaś?
2000
2.Pokarz zdjęcia z dzieciństwa
Nie mam takich jak błam malutka ale mam jak miałam 6 lat pokarze potem
3.ulub. bajka i postać z dzieciństwa
bajka clifford a postać hannah montana (żal)
4.kim chciałaś być w przyszłości?
opiekunką,nauczycielką,piosenkarką,aktorką
5.Jaka była twoja ulub. zabawka?
nie miałam ulubionej lubiłam wszystkie moje zabawki
6.Dziwna sytuacja z dzieciństwa
nie pamiętam
7.Pisałaś pamiętnik?
oczywiście
8.Jakie miałaś stroje na karnawał?
syrenka,księżniczka,wróżka itp.
9.ulub. piosenka z dzieciństwa
czołówka z clifforda http://www.youtube.com/watch?v=hxlE19KaVrM
10.Dziwna sytuacja z dzieciństwa?
kiedyś byłam z mamą w sklepie i stała tam manekin(tak mi się wydawało) no i podeszła zaczęłam się widać coś gadać i nagle ten pan (dla mnie manekin) poruszył się i coś do mnie mówił ja się wystraszyłam i uciekłam
11.Masz jakieś specjalne rzeczy z dzieciństwa które masz do dziś?
zabawki
wiem lol mi mnie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz