środa, 20 listopada 2013

My photography

Hej!
Wczoraj po szkole poszłyśmy z Hanią porobić sobie zdjęcia, do biedronki i na dachy. Było bardzo fajnie. Hania jest wspaniałym fotografem. Jeżeli chcecie mieć ładne zdjęcia, zgłoście się do niej. Jedyne 25 zł za zdjęcie ;]]
No. Miałam ten post dodać wczoraj, ale zabrakło mi czasu. Nie zdawałam sobie sprawy, że w tym roku będzie tyle sprawdzianów i tyle nauki. Dziś w szkole nie działo się w sumie nic specjalnego. Na godzinie wychowawczej przyszła do nas Mama mojego rok starszego kolegi(Bambusa). Rozmawialiśmy o kosmetykach, prawidłowej pielęgnacji twarzy, dobieraniu podkładu itp. W sumie było bardzo ciekawie.
Teraz parę zdjęć
Koszula- Cropp
Leginsy- decatlon
Spódnica - h&m (chyba)
Kurtka-?
Buty- Dicheman

1 komentarz:

  1. bońku moje zdjątka tosterem zrobione *__*hahaha kochane moje laseczki Kocham was <3/Hania

    OdpowiedzUsuń