środa, 6 listopada 2013

16 faktów o mnie(sabi)

hejom
Przepraszam że 2 post dzisiaj ale Ola mnie strasznie na fb męczy... Chciałam wam napisać post 16 faktów o mnie żebyście mnie lepiej poznali:
1. uwielbiam violette <3
2.mój ulub.kolor to........ RÓŻOWY
3.mam 2 psy
4.mieszkam w domku a  nie w bloku
5.nienawidze szkoły
6.nie za dobrze się uczę xd
7.kocham clifforda CLIFFORD moim bogiem haha xd
8.razem z olą uwielbiamy samare z the ring
9.obydwie boimy się takiej dziewczyny w szkole (pani stanisława)
10.gdy mi się nudzi to piję pepsi cole
11.uwielbiam słodycze
12.bardzo często się kłucę z przyjaciółmi xd
13.razem z olą zawsze sb coś spiewamy a zwłaszcza :
Clifford lubił Emily,więc do siebie wzięła go,Z jej miłości urósł wielki więc
Chowardowie opuścili dom.Clifford to druh jakiego nie miał nikt,Jest największy na świecie!To wiem na pewno.Gdy go zawołam to już przy mnie jest,wielki, kochany, czerwony pies.Spakowali samochód po dach,wkrótce z miasta wyjechali, Na wyspie wśród przyjaciół nowych znaleźli się,Cała rodzina, i wielki pies.Clifford tak zabawny i cudowny jest,nasz kochany wielki pies. <3333
14.uwielbiam słuchać muzyki
15.nie nawidze pani od wf
16.uwielbiam te herbatki pickwick


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz