środa, 11 grudnia 2013

teatr and filmiki z dyżuru

Hello ! <3
Wiem, że już dawno miał być jakiś post, ale teraz zaczęłam poprawiać oceny i mam bardzo mało wolnego czasu ;//. Jutro miałam dodać filmik z dyżurów, ale nie zdążę go przerobić więc jest teraz ale taki nie przerobiony.
W niedziele spadł śnieg i było go nawet dużo, ale do dzisiaj zdążył się roztopić.
Z jedniej strony to fajnie, ale z drugiej jednak wolę go niż jakąś ciape ;c.  No a tak z innej beczki to  byłam dziś z klasą i innymi klasami z naszej szkoły w teatrze na "romeo i julia" hahaha ogólnie spektakl był trochę taki zboczony ale tam i tak beka była ;p i był mój mąż heheh ;D. Poszliśmy tylko na dwie ostatnie lekcje. Nam akurat wyszło że na godzinę wychowawczą i wf.
No to na dzis tyle. Zapraszam do oglądania. Ogólnie dziwnie się na nich zachowujemy ale tam..




1 komentarz:

  1. hahaha najlepsze Ty: " ale to chyba nie można nagrywać swojej szkoły" Twoja koleżanka : " można " Ty" a no to okej " hahahahaha popłakałam się <3
    filmiki zajebiste. dodawaj częściej

    OdpowiedzUsuń