sobota, 28 grudnia 2013

Anti-boyfrend tag

hei kochani ! <3
Dziś kolejny tag. Tym razem Anti- boyfrend tag. Jest on dla osób które nie mają chłopaka ;)). Mam nadzieję, że wam się spodoba ;*.
1. Jaka jest najważniejsza cecha której szukasz w chłopaku ?
 Musi być zabawny, ponieważ ja prawie cały czas się śmieje i jakoś nie lubię sztywnych osób ehh ;*
Musi mnie wspierać ;))
2. Jakie cechy powodują, że od razu nie jesteś zainteresowana chłopakiem ?
Chłopak, który przeklina co drugie słowo i który traktuje dziewczynę jak szmate ( przepraszam musiałam;c)
3. Jakie cechy wyglądu zaułważasz najpierw ?
Oczy *.* i ogólnie twarz ;p
4. Opisz swoją wymarzoną randkę.
Dla mnie randki są trochę sztywne. Wolałabym pójść z chłopakiem na jakiś długi spacer np. na miasto. 
5.  Kim był by twój sławny chłopak ?
Grubson gdyby był młodszy ;))
6. Przez co zakończyła byś związek ?
Zakończyłabym związek gdyby się okazało, że chłopak mnie zdradza lub poprostu nic bym już do niego nie czuła ;// 
7. Jakiego koloru lubisz oczy i  włosy ?
Bardzo podobają mi się ciemne włosy i ciemne oczy <3
8. Kupuje ci prezent... co to jest ?
Może album z naszymi wspólnymi zdjęciami ;))
9. Ulubiony typ chłopaka.
Nie mam... poprostu lubię jak chłopak ma jakąś pasje czyli np. tańczy <3

No więc to były wszystkie pytania z tego tagu, paaa ;))






3 komentarze:

  1. Cudny blog!
    Jeśli masz chwilkę to wpadnij do mnie:
    http://tami-tamiii.blogspot.com/

    Jeśli chcesz zostaw po sobie ślad:))
    Obserwuję i liczę na rewanż:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś tu ma zajebistego bloga xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie czyta się twojego bloga :) Oby tak dalej :D
    http://roxy-roxy16.blogspot.com/ zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń