sobota, 14 grudnia 2013

Tag - Moje Blogowe Sekrety

Hello ! <3
Dziś  mam dla was kolejny tag leczy tym razem jest on bardziej związany z blogiem ;)) A mianowicie jest to tag-moje blogowe sekrety. Mam nadzieję, że lubicie tagi bo ja osobiście je uwielbiam.
1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty ?
Bloga założyłam jakoś pod koniec czerwca lub na początku lipca, ale teraz dokładnie nie pamiętam. A posty publikuję jakieś 2 razy w tygodniu.
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i co robisz w pierwszej kolejności ?
Na bloga zaglądam pięć-sześć razy dziennie. Zależy... gdy mam przewidziany post na ten dzień to w pierwszej kolejności go piszę a jeśli nie to po prostu tak sobie wchodzę i patrze czy są jakieś nowe komentarze lub czy moje ulubione bloggerki dodały jakiś post ;))
3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga ?
Z rodziny wiedzą chyba wszyscy, a ze znajomych to tylko wybrani, ci co na to zasłużyli heh ;D
4. Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u bloggerek ?
Bardzo lubię czytać posty modowę, z pięknymi stylizacjami lub takie z codziennego życia ;**
5. Czy zazdrościsz czasem bloggerkom ?
Tak. ale w pozytywnym znaczeniu tego słowa ;)).
6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to aby móc go później zrecenzować na blogu ?
Niee ;3 ponieważ na moim blogu jak narazie nie piszę recenzji, ale może kiedyś zacznę ;p
7. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu ?
W sumie sama nie wiem. Znalazłam wreszcie zajęcie które naprawdę lubię. Dzięki blogowaniu można powiedzieć że stałam się bardziej otwarta na nowe znajomości, sama nie wiem dlaczego ;*
8. Skąd czerpiesz pomysły na nowy post ?
Ogólnie to z codziennego życia, z różnych stron internetowych, jak i również z innych blogów ;)
9. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć ?
Tak ;( To było jakieś 2 miesiące temu.  Mówiłam, że bez sensu jest to pisać bo przecież i tak nikt tego nie czyta, ale postanowiłam pisać dalej i zobaczymy jak to będzie ;3

To było by już na tyle. Mam nadzieję, że tag wam się spodobał ;p
Papapa ;*
zią ^^




1 komentarz:

  1. Ja non stop miewam kryzysy. Ostatnio chciałam usunąć bloga, ale teraz po komentarzach widzę, że nie muszę tego robić :)
    http://design-by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń