sobota, 28 grudnia 2013

BFF tag-sabi&hania

heej!!!
Wiem, że dawno nie pisałam postów, ale jakoś tak zapomniałam xd. Stwierdziłam że dodam post Best Friends Forever- tag. Odpowiem wam na 20 pytań. Mam nadzieję, że wam się spodoba. ZACZYNAMY:

1. Jak i gdzie się poznałyście ?
2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie ?
3. Opiszcie siebie jednym słowem.
4. Wymarzona praca Twojej przyjaciółki ?
5. Co Was w sobie denerwuje ?
6. Jak mogłybyscie gdzies razem pojechać gdzie by to bylo ?
7. Najlepszy kawał , żart , z którego tylko wy sie smiejecie ?
8. Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano ?
9. Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki ?
10. Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki ?
11. Szpilki czy płaskie buty ?
12. Spodnie czy sukienki ?
13. Ulubione zwierzę Twojej przyjaciółki ?
14. Co najbardziej w sobie lubicie ?
15.  Komedia, horror czy filmy romantyczne ?
16.  Blackberry czy Iphone ?
17. Ulubiony film ?
18. Macie wspólne hobby ?
19. Ulubiony program telewizyjny ?
20. Jak pieszczotliwie na siebie mówicie ?  







1. Poznałyśmy się w przedszkolu tyle że na pącztku Hania to był mój największy na świecie  WRÓG. Tak naprawdę nasza przyjaźń zaczęła się w pierwszej klasie
2.  No to co roku na wakacje jadę z Hanią na wakacje do jej cioci do Serpelic(obok Białej Podlaskiej) i tam spędzałyśmy razem czas
3. Ja Hanię:
superaśna
Hania mnie:
kochana xd
4.coś związane z modą lu prawnik
5.ja:
mnie w Hani denerwuje to że nwm jak powiedzieć podam przykład:
Siedzimy razem i rozmawiamy np. o koleżance z klasy no i po 3 godzinach Hania mówi "ej wiesz to co ona zrobiła serio było śmieszne" -to był przykład jak coś
Hania:
ją we mnie denerwuje to że nic nie da mi się powiedzieć bo wszystko wiem lepiej
6. KANARY lub KARAIBY
7.U Oli to jest zią i tylko ona i Justyna wiedzą o co chodzi xd- wiem że to nie do tematu. A u nas to jest YOLO ,ale to nie znaczy you only live one 
8.tyle samo
9.lato
10.22 taylor swift
11.płaskie
12.to i to
13.pies
14.razem ogólnie wszystko- całokształt 
15.ja:
wszystko
Hania:
komedia
16.iphone razem
17.ja:
LOL, Listy do M, Kevin...., Monte Carlo, 

Hania: 
mój przyjaciel hachiko, jeszcze większe dzieciaki, millerowie, spring breakers, duże dzieci
18. moda
19.ja: 
posat cafe
Hania:
viva
20.ja:
siostro bliźniaczko 
Hania:
Sabcia 

To tyle dzięki paaa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz