czwartek, 19 grudnia 2013

mój kolejny mąż+ black hair

siemankoo ;D
Dziś po szkole pojechałam do " media ekspert" i odebrałam mojego kolejnego męża - słuchawki. Zakochałam się w nich ehhh ;***
A poza tym nic ciekawego nie robiłam. Trochę się uczyłam, ponieważ jutro poprawiam geografie ;((
Gdy teraz tak na to patrze to niebyło takie trudne ale co tamm ;3
Jakieś 40 minut temu znowu pomalowałam sobie włosy na czarno tylko, że teraz inną farbą i to była jedna z moich lepszych decyzji. Jest to farba z Joanny " Multi Cream color" o kolorze hebanowa czerń 42, czyli najciemniejszy jaki jest z tej firmy.
Jestem ciekawa czy będzie trwalszy od tej ostatniej xd
Ona niby była dobra ale po jakimś tygodniu trochę się spłukała ;c ! smuteqq heeh ;d
Za jakiś tydzień przyjdę do was z jakąś recenzją, a za 2 tygodnie konkursik *-*


3 komentarze:

  1. Ja słuchawki zmieniam co chwilę bo mi się zawsze psują. Takie moje głupie szczęście :)

    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh ja właśnie też
      Ale mam nadzieję, że te się tak szybko nie zepsują

      Usuń
  2. Szacun za nauczenie się na geografię. Ja nigdy tego nie dokonam XD Czekam na konkurs - niecierpliwie :)
    http://design-by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń