środa, 31 lipca 2013

nanana

Hello!
Jak tam mijają wam wakacje ? Mi cudownie ;]]. Dziś pojechałam z moją mamą do sklepu kupić lodówkę hehe .  Później pojechałam do mojej kuzynki, siedziałyśmy i grałyśmy na xbox ;p. A teraz jesteśmy u mnie. Jak zwykle dużo śmiechu. Jemy popcorn, chipsy oraz żelki i oglądamy "dlaczego ja ". Będziemy grube xd. Ok 20.00 pewnie pójdę biegać razem z Bakusiem, który dziś był na szczepiące.  Nie długo wyjeżdżam do Hiszpanii więc przez tydzień raczej nie będzie żadnych postów. Miałam jechać do Norwegii, ale plany się zmieniły.
W komentarzach piszcie o czym mogę napisać następny post, ponieważ nie mam jakoś pomysłu
http://ask.fm/olusiaa113



3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog :)
    Miło by było gdyby pojawił się nowy komentarz --- > http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny jest Twój blog.Zazdroszczę,że pojedziesz do Hiszpanii.Ja niestety jakoś w te wakacje za granicę nie wyjedzam,i chyba w następne też raczej nie wyjadę;(;(;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam : www.olapassions.blogspot.com.Miło by mi było,gdybyś skomentowała;)

      Usuń