piątek, 19 lipca 2013

hejty? dlaczego?

Mając konto na youtube, ask.fm, blog itp musisz liczyć się z tym, że ktoś będzie ci pisał obraźliwe teksty, ponieważ coś mu się nie podoba  lub będzie ci czegoś zazdrościć. Osoba której wogle  nie znasz, nigdy jej nic nie zrobiłeś zaczyna cię wyzywać, życzyć ci śmierci i chce żeby ci było z tego powodu przykro. Co hejterzy mają z tego, że kogoś obrażą? Czują się lepsi, mają z tego satysfakcję?
Oni często  nie zdawają sobie sprawy z tego, że przez ich głupie komentarze ta osoba może sobie coś zrobić. Pisząc komuś hejty znęcasz się nad nim.
Wiele hejterów pisze teksty takie jak " jesteś za młoda na malowanie, już jesteś brzydka, a za kilka lat będziesz obrzydliwa". Takie komentarze są żałosne, ale mogą komuś sprawić przykrość. Mi kiedyś było smutno gdy ktoś napisał mi jakiegoś hejta, ale teraz mam to gdzieś ;]]. Mam nadzieje, że hejterzy, którzy to czytają zdadzą sobie kiedyś sprawę, że krzywdzili niektóre osoby pisząc im obraźliwe komentarze ...

3 komentarze:

  1. Mądry post. Ja od kiedy bloguję, jeszcze nie miałam hejta, ale szczerze boje się, tego jak zareaguje, kiedy ktoś wreszcie mnie obrazi przez internet...
    Zapraszam do komentowania (nie hejtowania xd) http://natalia-rac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu na hejterów się nie zwraca uwagij ja z nimi miałam doczynienia i starczy, nauczyła mnie to wiele.

    Zapraszam do mnie :

    the-blackest-rosee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do nagrody Liebster Blogger Award. Więcej szczegółów na moim blogu ;)
    http://ilovesweetphotos.blogspot.de/2013/07/liebster-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń