sobota, 20 lipca 2013

Sprzątanie

Heeej !
Dzisiaj będzie bardzo pracowity dzień, ponieważ robię generalne porządki. Tak mi się nie chce. No, ale kiedyś trzeba. Zawszę jak zabieram się  za sprzątanie zajmuje mi to cały dzień. Dziś postanowiłam, że posprzątam w 2 godziny i nie będe sobie robić przerw, bo nie chcę tracić na to całej soboty.
Kiedy ostatnio sprzątałam co kilka  minut robiłam sobie krótkie przerwy, ponieważ leciała Jessie i Powodzenia Charlie przez calutki dzień i bardzo chciałam oglądać, ale muusiałam sprzątać. Nienawidze, nienawidze, nienawidze. Chciałabym już to mieć za sobą.  Bardzo lubię porządek i jak jest wzzystko na swoim miejscu, ale u mnie w pokoju zdarza się to bardzo rzadko...



Dobra to zabieram się za sprzątanie paaaa ;**

2 komentarze:

  1. hahahaha ;> u mnie też się rzadko zdarza, żeby był porządek w pokoju ;> ale kiedyś trzeba posprzątać niestety... ja również bardzo lubię czytać Twojego bloga ;> piszesz w ciekawy sposób ;> super ;>

    będę wpadać częściej + obserwuję ;>

    pozdrawiam ;3
    http://always-innocent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, też sprzątać nie lubie. A wręcz nienawidze ! :D

    OdpowiedzUsuń