sobota, 13 lipca 2013

ćwiczenia ? hmmmm

Heej !
Często obiecuje sobie, że od jutra będe ćwiczyła, zaczne biegać i wgl, ale jakoś nigdy mi to nie wychodzi. Nie chodzi mi o to aby schudnąć, bo nie mam potrzeby poprostu chcę mieś fajne ciało, wiecie o co chodzi. Kiedy chodzę na zakupy do sklepu spożywczego to chcę kupić coś zdrowego, niestety zaraz widze batony i słodycze które KOCHAM <3. No i co mi z tego że zjem coś z drowego jak i tak zaraz najem się słodyczy.

Teraz jestem na etapie szukania dobrych i zdrowych rzeczy, muszę także zacząć ćwiczyć. Wiem jestem leniwa hehehe. Jak mój piesurośnie to będzie ze mną biegał xd.

 Jeśli macie jakieś fajne pomysły na zdrowe idobre posiłki i fajne ćwiczenie poszcie w komentarzu ;]]

5 komentarzy:

  1. Widzę, że masz ten sam problem co ja : D
    Twój blog ma coś co przyciąga ( wiem troche oklepany tekst, ale to prawda ). Jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie bialedrzwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zapytaj lepiej kto nie ma takiego problemu jak ty;)a co do dobrych i zdrowych posiłków to tutaj masz link www.zdrowa-dieta.info polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam ten problem. Codziennie mówię sobie " no to od jutra" i ciągle nie mogę się za to zabrać hahah :>
    http://namalujswojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cwiczenia z Chodakowską :P)

    OdpowiedzUsuń