niedziela, 4 sierpnia 2013

...

Heej !
Przepraszam, że tak nie regularnie ostatnio piszę posty, ale miałam bardzo dużo rzeczy do zrobienia. Gdy już miałam zacząć pisać  okazało się, że musimy pojechać do sklepy po coś tam itp. Teraz na szczęście już mam wiele wolnego czasu i mogę pisać posty CODZIENNIE.
Dzisiaj rano wstałam, ubrałam się, zjadłam śniadanie, umyłam zęby i poszłam z psem na długi spacer. Byliśmy na wąwozie i tam Bakuś bawił się z takim słodkim 5-cio miesięcznym szczeniakiem przez jakieś 40 minut. Kiedy wróciliśmy do domu napił się wody i usną.
Jakieś 3 godziny temu do kuchni wleciał mały ptak. Przestraszyłam się bo brzydzę się ptaków hehe ^^. Byłam wtedy sama w domu bo mama pojechała na zakupy, a brat był na dworze. Przez godzinę siedziałam zamknięta w pokoju.A ptak latał sobie po kuchni.  Gdy tylko mama przyszła wypuściłago na dwór i ja od razu zamknęłam wszystkie okna xd.

gniazdo tego ptaka xd 
 Resztę zdjęć dodam wieczorem ;p

2 komentarze:

  1. Naprawdę fajny blog.
    http://kinia1505.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na mojego bloga. mam nadzieję, że ci się spodoba :) http://all-you-need-is-love-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń