niedziela, 25 sierpnia 2013

Powrót

Heei !
Wiem, że długo nie pisałam żadnych postów, ale miałam bardzo mało czasu. We wtorek wróciłam z działki. Było bardzo fajnie. Pogoda się udała. Przez cały czas świeciło słońce. Niestety nie było tam internetu więc nie mogłam pisać postów. W środę zaczęłam wychodzić na dwór z Sabiną i nie miałam czasu na bloga, ponieważ wychodziłam z domu ok 11.00, wracałam koło 16.00 na obiad i  serial "violetta,, a później dalej siedziałyśmy na dworze gdzieś tak do 20.00. Za tydzień już szkoła ; [[ , więc na pewno posty będą codziennie ;p

mój ask ------->  klik

6 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz. Na pewno będę wpadać tu częściej *-*.
    Obserwujemy ??

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny blog! :)
    Moze obserwujemy? Daj znac, bylo by mi bardzo milo!
    <3
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :P Czekałam aż Wrócisz !! :P Super post :P
    Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    zapraszam do mnie :)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała oceniać twój blog po całości to powiedziałabym, że jest on prawie doskonały :-) popracowałabym jeszcze troszkę nad nim, ale jest świetny <3 Pozdrawiam i zapraszam

    blantes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń