poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dzień z Sabą

Heei !
Dzisiaj koło 11.30 przyjechał do mnie mój brat cioteczny Nikolas, który ma 3 lata ;). Musiałam się nim zająć bo moja ciocia musiała coś tam załatwić . Koło 12.00 przyszła po mnie Sabina i razem z Nikim poszłyśmy na dwór. Oczywiście siedziałyśmy na placu zabaw i gadałyśmy, a Niki bawił się w piachu. Było jak zawsze bardzo fajnie. Koło 16.30 odprowadziłyśmy Nikosia do mnie i dalej siedziałyśmy na dworze gdzieś tak do 17.30. później wróciłyśmy do mnie, wzięłyśmy Nikosia  i zaprowadziłyśmy go do domu.
Jutro nocuję u Sabi więc postaram się dodać jakieś fajne zdjęcia ;), ale post napiszemy dopiero późnym wieczorem.

Saba <3





1 komentarz:

  1. obie jesteście śliczne! zazdroszczę wam, że jesteście dobrymi przyjaciółkami. :)

    mam nadzieję, że wpadniesz do mnie na :

    hejdariusz.blogspot.com


    jestem dosyć początkującą blogerką, ale każda obserwacja i komentarz wywołuje u mnie atak szczęścia :3 Jeśli mnie zaobserwujesz napewno się odwdzięczę, napisz tylko w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń