sobota, 28 września 2013

Jak zrobić nagłówek na bloga ?

Hey ! ;**
Wiele osób nie wie jak samemu zrobić nagłówek na bloga, dlatego postanowiłam napisać o tym post.
Jeszcze dzisiaj rano wogólę nie wiedziałam jak to zrobić. Myślałam, że do tego potrzebny jest jakiś specjalny program. Ale nie. Okazało się, że to jest naprawdę proste...
1. Trzeba sobie wybrać 3 jakieś fajne fotki lub obrazki. Ja wzięłam zdjęcia, ale ty jeśli chcesz możesz wziąć sobie jakieś obrazki np. gdy prowadzisz bloga o gotowaniu możesz wziął obrazki babeczek, ciasteczek itp.

2. Następnie należy wejść w tą stronę pixlr.com/express/ . Wchodzisz w Collage, później Layout. Ja wybrałam pasek z 3 zdjęciami, bo wydaje mi się, że taki jest najlepszy. w każdy kwadracik dodajesz 1 zdjęcie, a następnie zapisujemy w prawym dolnym rogu strony i jeszcze raz klikamy 'save' w następnym kroku.

3. Kiedy zdjęcia mamy już połączone pozostaje zrobienie napisu. Aby wykonać napis przenosimy się do Paint'a i  wklejamy połączone zdjęcia.
Na białym tle który jest pod zdjęciem wpisujemy nazwę lub adres bloga. Zapisujemy wstawiamy na bloga i gotowe.
Mam nadzieje, że pomogłam.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania piszcie w komentarzu lub pytajcie na asku ask

2 komentarze:

  1. Ja nagłówki tworzę za pomocą, gimpa, photoscapa i painta:)

    amolsandamols.blogspot.com - Zaparszam do komentowania i obserwowania bo sama wiesz jakie to ważne! Jak byś miała czas to zajrzyj jeszcze na rozdanie u mnie na blogu: http://amolsandamols.blogspot.com/2013/09/rozdanie-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog :)
    Będę wpadać częściej
    + obserwuję
    Liczę na rewanż http://godisinthetv666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń